Heinola Agilityyn tututusmispäivä

26.03.2016 20:00

Tammikuussa pakkasen takia peruuntuneen agilityn tutustumispäivä pidettiin 26.3 Heinolassa. 

Tottakai olin mukana... 

 

"Päästä vaan vapaaksi, kyllä mä omille teille lähden..."

No ok, osaan mä putken, olihan tää jo toinen kerta oikeaa putkea. Kotona olevaa ei lasketa oikeaksi..

Elämäni eka rengas!

Nokipannu kahvit :) 

...sulla on jotakin hyvää.. tiedän... !!!

Osaan mä pujotella, mutta vinkkejä kaipaan.. tai Mari kaipaa, en mä... 

Outoja tyyppejä???

Oota.. mä tuun... !!!!

...joo joo.. meen mä... 

Väliaikoina odottelin häkissä... tylsää.. ei ees saanut namia vaikka mieli teki

Onneksi oli muutama mukavakin rupsuttaja matkassa....

...Ja mukavia kavereita muutenkin... 

Ihan varmasti toisekkin tullaan jos järjestetään!! Kiitos Ilonalle ja Tuulalle opeistanne!!

Lisää kuvia löytyy: https://heppu.kuvat.fi/