Isolla Kirkolla

29.10.2017 18:00

29.10.2017 pääsin isolle kirkolle iltapäiväkahville siskoni Figon luo. 

Isäntäväki lähti asiolle, ja jättivät mut koirapuistoon Helsinkiin. No, olihan siellä onneksi Figo myös. 

Ja sanoinhan jo, että vettä satoi??! Meillä oli tosi märät juhlat. 

 

Hetken puistossa kastuttuamme lähdettiin kohti Figon kotia. Liikennevalot. Ihan liki uusi tuttavuus mulle...

Hieman pakko mainostaa, että osasin kävellä upeasti sivulla Figon ohjatessa matkaa...

Tässä oli alepa-pysähdys. Mitähän herkkuja saamme ? 

Niin siis Figolle tuollainen pieni juttu, mitä isoa sä MULLE toit ??

Hissillä matkattiin. Taitavat asua korkealla, kun ei viitsitä kävellä rappuja ylös...

Figo! Mä oon jo kuivannut itseni tähän sohvaan. Joko sä olet valmis leikkimään kohta ? 

Ja kyllä me leikittiinkin! Video

Voi että Figo sä oot sitten mukava, onko kukaan koskaan kertonut sulle sitä?  Mä ihan jumaloin sua

Pienet päikkärit Figgen vieressä teki terää ennen lähtöä.. taas sateeseen :( 

Tunnistin oman auton jo kaukaa, ja heti hyppäsin autoon sateen suojaan. "Kyllä säkin voit tänne tulla. "

Kiitos Figo kivasta leikki-päivästä! Tulen toistekkin, kiitos kutsusta!