Mä ja Musse

01.04.2024 12:00

Oon jo pitkään toivonut itselleni uutta leikkikaveria, huom. KOIRAA!!, mutta sainkin hepan. Ei oo ihan sama asia ei, kaukana siitä, mutta esitellään nyt sitten "Musse" kuitenkin. Niin... ja tiedoksi palvelusväelle, koira ois ollut varmasti halvempi! 

 

Musse matkasi meille kaukaa, kaukaa vesien takaa. 

 

Tässä Mussen reittiä. Painamalla kuvaa näet miten matka sujui.. Laiva-rekka-ajo kotiin. Symbolit ovat viitteellisiä. 


Siispä: Mä ja Musse

 

Mussea pitää vähän paimentaa kiertämällä sitä

 

Paimensin sen vihreille niityille sähköä syömään.

 

Koeajo meni aika mukavasti. Tai.... 

 

...sainhan mä yhden hälytyksen aikaan ruokakaupan parkkiksella. 

JA MINÄKÖ MUKA TUNKEILIJA?!?!?!?! HITOT,...ja jos toi nimittely ei lopu, en tiedä tuleeko meistä kavereita

 

.... parin päivän päästä....  voi lumi minkäs TAAS teit.... 

 

Lumi ja jää syväjäädytti Mussen. Nyt sitten odotellaan kesäkelejä. 

 

 

 Todellakin odotellaan kesäkelejä koska Mussella kesätossut alla!. Mä kuljen vaan tassutelen, sopiiko? 

 

Yllättävän hyvin näkemättä koko autoa osasin kuitenkin valita oikean väriset toppaukset mun penkinsuojaan. 

 

Ota nyt sitten äkkiä se kuva, mä en tänne jää jos Musse lähtee laukalle ... sillä on edelleen ne kesäkengät alla 

 

Ehkä meistä ihan hyvät matkakumppanit tulee, saas nähdä missä kesällä seikkaillaan. 

Odotan kuitenkin sitä omaa kaveria.... KOIRAkaveria, ei kissaa, ei heppaa... huokaus. Kaikkeen muuhun on tyydyttävä

 

ja niin -  Muistakaa sitten moikkailla mua kun maantiellä näette. t. Heppu (ja Musse)

 

edit: Meillä on vielä tulossa ensi talveksi yllätys Musselle. Sainhan mäkin oman laavun