Onneksi huomenna pääsee töihin...

16.08.2015 21:00

14.8-16.8.2015 Viikonloppu. Heppu on nimensä "vanki", Aina Mukana, ja huokasee helpotuksesta kun huomenna on maanantai ja pääsee töihin nukkumaan!!!

Perjantai alkoi geokätkö Mega tapahtuman talkoilla, jatkuen Marin työkavereiden tapaamisella,

Lauantaina tuli valokuvaaja kotiin, + pari muuta geokätköilijää, ja sitten käytiin vielä itse Mega-tapahtumassa veneellä,

Sunnuntaina käytiin Megan siivoustalkoissa, ja sieltä mentiin tutustumaan Rallytokoon Tuuloseen...

Alla: "Olimme vedenkanto ryhmässä talkoissa.. tai joku oli, joku toinen ei... mulla oli rankin homma..."

Talkoiden jälkeen lähdin Ilorantaan esittäytymään Äipän työkavereille. Niillä oli jokin huvittelupäivä...

Tennis oli mukavaa, juoksin pallon perässä... tosin aidan ulkopuolella...

Trampoliiniin ei mua huolittu, mutta ei tuo Äippäkään kovin vakuuttava ollut.

Lauantaina tuli Timo, se otti musta kuvia... www.sivonen.net/heppu

Pikkusen oli pojalla "putkia" mukana...

Timpan jälkeen tuli käymään vielä Pentti ja Tuula, ja sitten me lähdettiin.. sillan alle!

Olin veneessä kuin vanha tekijä ja ihanasti tuuli hiveli karvojani...

Meri kimmelsi... no, järvi ainakin...

Megassa olikin väkeä, 1500 nimimerkkiä ja kuulemma yli 2000 kävijää... väkeä riitti...

...ihan riesaksi asti. Piti hieman mennä sivummalle katsomaan.

kokonainen sika! Miksi me ei syödä tota!!!

Koirakavereita tuli joka nurkan takaa...

Lähtöä tekemässä, kulkuväline pois parkista ja mars matkaan...

Matkanteko oli todella hiljaista sähkömoottorilla... aurinkopaneelilla...

Jokos me nyt kotiin tultiin ??

Sunnuntaina oli päätöstalkoot. Muutaman penkin ja pöydän taas toinen kasas, toisen ollessa mun vahtina ...

Talkoiden jälkeen lähdettiin katsomaan miltä näyttää RallyToko.

Se mun viimeinen maitohammas ei ole vielä lähtenyt, ja yksi toinenkin täti katsoi mun suuhun. Tarvinnee huomenna soitella hammaslääkärisedälle...

RallyToko näyttää siis tuolta...hmmm...

Tämä 10vko näyttää vielä paremmalle..

ja pakollinen kauppakeikka. Olin aika fiksu, suunnistin suoraan namihyllylle... 

Olimme kaupassa 10min, ja sillä välin jokin perhanan pitkäkyntinen nyysi mun vesikupin auton alta!!! Keneenkään ei voi luottaa!!

Mutta kuten sanottu, ihanaa, huomenna pääsen taas töihin nukkumaan!!!!