Treffit ja MH-kuvaus

08.04.2018 16:00

Viikonloppu 7.-8.4.2018. Koiratäyteinen viikonloppu vielä ennenkuin vapaat viikonloput vaihtuvat kovaan raksarakkiuteen.  

Viikolla olivat miehet vieneet raksalle kyltit, huomenna aloittaa kaivurimies purkamaan vanhoja rakennuksia, mutta kaikkein hienoin on tietenkin minun oma kyltti: 

Lauantaina 7.4. meillä oli Yllytyshullu-treffit Espoossa Luukin koirapuistossa

Tässä sitä parkkipaikalla ihmeteltiin missä väki viipyy ja mihin päin pitää lähteä...

Löytyi porukka kasaan ja kaverit myös. JEEEE

Kyllä vaan on mukavaa juosta ja temmeltää

"Lälläl lälläl lää etpäs saakkaa kii..."

Sen verran rankkaa, ettei koiraväki pysynyt pystyssä

No juu, ihan kellallaan nuokin

Pete kuuntelee namipalan kuiskutusta. Mikään ei jää kuulematta noilla korvilla. 

"Heiiiii!! Jotakin puuttuu????"  - Koira

"iskä, mennäänkö taas ? " (Mun takana isäni Allu) 

Tunnin juoksemisen jälkeen vaihdoimme maisemaa nuotiopaikalle. ASIAA sanon mä. 

Nämä makkarat ihan kutsuvat mua...

Ja olen ihan tämän makkaran hypnoosissa. aaaah ja nam...

"Hei tollo, nyt sitä makkaraa!!" 

"Sokeria, tärkkelystä, E-sitä, E-tätä, E-tota.. onneksi noita lisäaineita ei ole kunnon makkarassa"

Ja sitten ansaittu ruokalepo

Oli meillä kiva päivä Yllytyshullujen kanssa, tästä on hyvä jatkaa huomiselle. 

8.4.2018 MH kuvaus Valkeakoskella.  Linkissä Schapendoesin rotuprofiili ja kuvassa saamani arvostelu. 

Läpi meni, ja Mari oli ylpeä takaa-ajosta ja etäleikistä. Saa Siru ja Muru olla rauhassa kun saalistus ei kiinnosta ja naapuriinkaan ei ole tarvetta lähteä leikkimään etäleikkejä. Pelkoja oli mulla hieman, mutta niistä toivuttiin ohjaajan avustuksella. Mun ainut rehellinen pelko on jäädä ilman ruokaa! Täydellinen "kotikoira" kehui tuomari. Ei agresion agressiota missään kohtaan. Utelias ja sosiaalinen mutta kuitenkin varautunut. Ehkä mä sitten olen sellainen?