Agilitykilpailu - ensimmäinen - virallinen

27.06.2017 18:00

ULOS JA TULOS

Tulihan se hetki, kun ensimmäinen kisapäivä koitti. Kyllä sitä olikin jännitetty. Mari siis, Heppu tuskin osasi jännitää. Kisapaikkana Luopionen ja iltakisa. Kaksi rataa, varsinainen agilityrata sekä hyppyrata. 

 

Ilmottautuminen sujui ongelmitta. Mutta pitihän siinäkin jotakin kassin kanssa sählätä. Ne naiset, ne naiset...

Juu juu, on se lappu hyvin, kyllä se näkyy. Kyllä me vuoromme tiedetään. 

Otettiin pieniä kontaktiharjoituksia vielä kun oli hyvin aikaa. Mikä kontakti mulla, kyllä mä osaan...

Ohjaajat kiertävät tutustumaan rataa. Tässä vaiheessa toi (Mari) ei vielä tiennyt, että ihan turhaan tuolla pyörii...

...mutta onhan se hyvä tietää, miten rata OLISI mennyt...

Tämä on ainoa kuva jonka musta saivat. Mä olin päättänyt lähteä etsimään Tapania. Ja sen myös tein!  

Se on jossakin, ja löydän sen :) Kaksi estettä menin ja sitten pois radalta... hui hai! 

Kisailtana oli kaksi kilpailua. Oli myös hyppyrata. Ok, voin mä pomppia, vaikken jänis olekkaan..

Saatiin hieno lähtö

Mä suostuin kuuntelemaan ja ohjautumaan, koska nyt tiesin, missä mun Tapani oli. Se katseli näkyvästi kehän laidalla.... (edellisessä kisassa se oli piilossa)

Upea putki, huiskis sisään 

Pujotetelussa mietin muutaman hetken, mutta virheettä sekin meni. Pujottelun jälkeen olikin sitten joku mies kameran kanssa, ja kävin hänelle poseeraamassa. Muka aikaa meni siinä.. .mitä nyt yhdestä yhdeksästä sekunnista. Saa sitä kavereita moikata... vähät mä jos menee yliajalle... ei haittaa...

Kaveri moikattu ja kuvat otettu, yksi riman pudotus sen jälkeen, ja tässä jo loppusuoraa. Putkesta ulos...

kohti seuraavaa estettä...tuhat, tai ainakin sata lasissa

Mitäs tykkäsit, aika hieno rengas? Näitsä? 

Ja viimeinen este, maaliin, ja TULOS!!!

Tällä suorituksella päästiin neljänneksi. 

Haettiin sitten kisakirja pois, jotta päästään seuraaviin kisoihin. Ne on Sodankylässä reilun viikon päästä. Sinne siis.. :D