Joulu 2017

26.12.2017 17:00

Nyt on taas joulu.  HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE KARVAKUONOILLE!

Vanhan tavan mukaan yhden lahjan saa avata etukäteen. Se oli Kummitätini lahja joka valikoitui kasasta nenääni. 

Tämä onkin jo kolmas jouluni, ja kiltti olen edelleen ollut, koska sain isoooon kasan lahjoja.... Onhan nämä varmasti kaikki mulle?

Joku on käynyt avaamassa paketteja...

Onneksi tontut näkivät kuka oli paketeilla käynyt...

En se minä ollut, mä olen ulkoja ja piilossa...

Joulupiparit koristeluineen kuuluu joulunaikaan. Olisi se kiva jos ne kuuluisi myös mun suuhun

No tätä kinkkua ainakin saan maistaa? Eiks vaan? 

Mulle ei katettu paikkaa pöydässä, mutta en mä ilman jäänyt. Siitä pidin huolen

Jouluaattona ja joulupäivänä paljuiltiin saunan lisäksi. Älä huku sinne!

Ah mikä maukas hirvenlapa! 

Ja maukas lumiukko. Lumiukko oli ehjä 10 minuuttia. 

Vaan taas Pukki näki kuka söi lumiukon... ai ai...

Näin se joulu meni kotosalla, nyt vaan odottelemaan uusia lahjoja...