Karvakuono karavaanarit

26.08.2018 19:00

Karavaani-koira viikonloppu 24.8.-26.8.2018

Meillä leikittiin taas karavaanareita! 

Vuokra-autossa lukee "ei lemmikkejä", mutta mehän ollaankin Nupun kanssa enemmän kuin lemmikkejä. ME ollaan karavaanareita...  (oli meillä muuten oikea lupa tulla autoon mukaan

Mun lempipaikka matkustaa oli edelleen kuskin takana pöydän alla. 

.. siis silloin kun en ollut ajovuorossa! 

Matkamme pääkohde oli Keuruu, jossa oli mun rotuni erikoisnäyttely ja ainakin 100 schappea...

Mutta joo, tietenkin matkalla otettiin geokätköjä, kuinkas muuten ?? 

Oho, olipa paljon rappusia, tuumasi Nuppu 

Kätkö kätkö kätkö... mä löysin, mä löysin!! 

..ja tonne Mari meni itse kätköön...

Matkalla "pohjoiseen" kerkesimme luontopolunkin vetään.. kätköjen takiapa tietenkin! 

Kesäkahvila oli jo kiinni, harmi!  Nyt jäi nälkä.

Arvatkaapas muuten mikä oli reissumme ensimmäinen yöpymispaikka ? 

Karhuperhe ruokapaikan vieressä

Toinen yöpymispaikka oli Keuruulla, ja tässä kuvassa kävelemme minne itse haluamme..  Emmekä näemmä halua samaan paikkaan Marin kanssa!

"Myy, myy, myy.. Jos joku tarjoo Nupusta 20euroa, niin myy ihmeessä. Kukaan ei maksa enempää!" 

Nuppu ja siskoni Pampu

"potkase, mutta älä tyhjää" 

Ja tässä vielä siskoni Pampu. Eikö ole hieno koira?

Yksi etappi asuntoautolle oli veljeni Sulon kotona

Osaa se Nuppukin halutessaan poseerata

Bea, Pampu ja Mä. Veljeni ja hänen 2 veljeään olivat sisällä. 

"Saisinko makkaraa, kiitos" . Olimme talkoissa sunnuntaita varten. 

Ja olihan siellä sunnuntain kisapaikalla myös kätköjä. Kuinkas muuten.. .

2. yöpymispaikka Keurusselän liikuntakeskuksen pihassa. Ollaan heti sitten aamulla "pelipaikalla"

Aamutunnelmia

Liikuntakeskuksessa oli muitakin eläimiä

Aika lähelta uskallan mennä, kyllä joo...

Maastokirkko (ja kätkö) keskellä metsää 

Nuppu ja kettu 

Me tarkkailtiin Nupun kanssa toimintaa tarkasti

"saahan sen koiran huomion noinkin.. ainakin mun huomion saa!"

Jos mä menisin tuonne, voittaisin kaikki

Vincent 16 viikoa. Mahtava kaveri!

Vincent asuu Riihimäellä, ja varmaan tapaan hänet jatkossakin joskus

Kuiskasi muuten mulle, että mäkin olen mahtava! Tarkoittikohan se kokoani??

Veljeni Sulo oli arvosteltavana

Ja tietysti siskoni kanssa kannustettiin sitä! Pampu voisi tietysti katsoa edes kentälle! 

Ja sitten kotimatka ja kahvitauko jossakin päin Suomea

Muumitalo muuten suljetaan yöksi!  Joten matkasimme sitten suoraan kotiin ja se reissu oli siinä.  Kiva tulla kotiin!

Karavaanareillaan taas ensi vuonna !