Lokakuun loma: tyly paluu arkeen

31.10.2016 20:00

Loman loputtua kaikki on kuin ennenkin: Orjatyötä tarjolla! 

Talveen valmistuminen alkoi viemällä aurauskeppejä tienvarteen. 

"Laitetaanko tähän ojan varteen myös? " 

Periksi en anna, laitetaan ainakin tähän... !!

Haravoinnissa olen tunnetusti hyvä. Ja tehokas!

Jaah.. mites tuo vene nyt tuosta kääntyisi? Ei kuule käänny pelkällä ajatuksen voimalla... käy kii vaan...

Kissojen vahdiksi jouduin myös. Onneksi Muru nukkui sisällä lämpimässä, oli hieman helpompi vahtia vain Sirua

"Äläkä nyt sitten putoa sinne veteen!"

Alkusyksystä saatiin hieman lisää pihavaloja. Mähän ne johdot jouduin maahan kaivamaan.. tietysti!

Laiturin uitossa olin ohjurina. kerroin mihin pitää ohjata...

Tarkkaa puuhaa.

Rotat jättävät uppoavan laivan.. oho.. se olinkin mä... 

Ei kai nuo joutsenet oikeasti pyllistä mulle???

Sirun vahtiminen silmä kovana jatkuu.... ja jatkuu.. ja jatkuu...

Viimeiset perunat perunamaasta. Tuo mun kylvämä "peruna" ei tainnut olla mikään syyslajike, ainakaan ei ollut alkanut itämään

Nuppukin oli yökylässä. Se tuli mun apajille! 

Sitä ei ole koulutettu, ei osannut odottaa vuoroaan mokomakin...

Normiarkea, sanoisinko... huokaus...