Lokakuun loma

31.10.2016 18:00

Lokakuu oli ja meni, ja olihan se  poikkeuksellinen kuukausi. Olimme kaikki lomalla. 

Mä pohjoisessa, ihmiset etelässä.. Kissat jäi ihan Hämeenlinnan seudulle. 

Mä lähdin junalla Ouluun.... 

Mulle oli pakattu oma reppu, oli lelua, ruokaa, pyyhettä, vettä, .. 

Alkumatkasta oli vaunussa muitakin, koiria ja kissoja, mutta Kokkolasta eteenpäin mulla oli private vaunu

Niin siis, junan jyskyttäessä Ouluun, isännät lensivät kohti Aurinkoa... 

Koska en pidä vedestä, en varmaankaan olisi tykännyt olla tuolla....

Pissahätäinen lintu varmaankin, jalat ristissä. 

Koska en pidä kuumasta, en varmaankaan olisi tykännyt olla tuolla...

Koska pidän ruoasta, olisin varmaankin tykännyt olla tuolla....

Matkakuvakooste...

Jaa niin.. oli ne onneksi edes kaatuneet tuolla kanootilla :) 

Ahkeraa väkeä Mexicossa... 

Matkalla oli etsitty useampikin geokätkö... ilman mua.. yyh 

Takasin Ouluun: Mä sain tosi monta kaveria siellä. Useampana päivänä treffasin aina jonkun kaverin.

Päätin myös auttaa sisustuksessa ja siivouksessa. 

Tätä Tasha-tyttöstä jäin kaipaamaan. Harmittavasti siskoni Pilvi ei jalkakipunsa vuoksi päässyt leikkimään/lenkille kanssani. Mutta mahtuuhan näitä naisia maailmaan :) 

En myönnä että mun oli kissoja ikävä, mutta tätä kissatyynyä kohtelin kaltoin. Tiputin sen aina sohvalta alas...

Jahas.. Ihmisillä viimeinen, eli 8.lento lomansa aikana alkamassa kohta. Pitäisiko munkin ruveta suunnistamaan kotia kohti ? 

Tiedoksenne: Mä tulin kotiin liftillä! Liftasin Vihannissa ihanan Maisan kyytiin... :) 

(muutama lomakuva lisää: https://heppu.kuvat.fi/kuvat/Lokakuu+2016/)