Mitä minulle kuuluu?

02.10.2016 12:00

Minulta kysyttiin mitä olen puuhastellut... voi olenhan mä vaikka kaikkea. 

Mä olen ollut yökylässä kummilassa syyskuun puolessa välissä. Siellä oli uusi katti! Coco- nimeltään. No, siinä me pikkuisen tutustuttiin ja annettiin toisillemme tilaa puolin ja toisin tutustua. Ensi kerralla sitten olemme jo kuin vanhat tutut. 

Oikeastaan Coco oli kyllä aika suloinen. Se meinasi jopa ottaa ja lähteä kun tulin. Vaan eipä päässyt koppaansa...

Ronin uusin  video hoidostani  löytyy videoista. 

Nätti, enks ookkin :) 

18.9 2016 Heurekalla rallytokoa. Pakkohan sinne oli mennä muille mallia näyttämään. Rallytoko on kyllä kivaa... 

Tarvinnee itselle hankkia kyltit myös. Teksikön mun omistajat sellaiset jos haluisin ? 

Paavo-kaverin kanssa peuhattiin

20.9.2016 vietettiin koti-iltaa. Koettivat saada meidät kolme samaan kuvaan..

Helpoksi emme sitä tehneet

Emme suostuneet katsomaan samaan suuntaan...

No, jos nyt yksi pieni katse...

24.9.2016 Sain puita! Jee! Iso kasa! 

Tuonne ois kiva mennä... kiivetä... 

Minä olen tämän kasan valtias!

25.9.2016 Sain vieraakseni Maisan. Vähänkö hei tykkäsin ??

Doboiluakin olen harrastanut taas. Tässä taitovideo (löytyy myös videoista)

Maisaa opetin myös miten tällä ollaan ja mennään...

Eikö ole hei pikkuisen suloinen? Syötävän suloinen sanoisin.. .

Ette tunnista mua, olen piiloutunut tuolin taakse.. 

29.9.2016 Syksy se väistämättä saapuu...

linnut kerääntyvät ja parveilevat. Katselimme ja kuvailimme niitä laiturilta...

1.10.2016 Kävin Tuulosen koiranäyttelyssä turistina. Jännitin Figo siskon puolesta ihan älyttömästä... Huomatkaa kuinka jännittynyt olen, yhtään malta olla paikallaan.. krooh...

2.10.2016 Mikä ihana uusi päivä !!!!

Näin se aika siis menee ja lisää tarinoita tulossa :)