Nupun kesä

10.07.2018 21:00

Nuppu oli meillä kesähoidossa Muorin ollessa taasen lonkkapotilaana. Meillä oli kiva kuukausi.  

Niin se Nuppu taas tassutteli joukkoomme.  "Pois alta männyt ja kedon kukat, täältä tullaan! "

Vanha makkararinki koossa taas. Se tarkoittaa että on enemmän jakajia, ja se taas, että mä saan vähemmän...

Raksalle mä kyllä tarvitsenkin lisätassuja

Vahtivuoron vaihto, vahdi sä nyt, mä taidan pitää ruokatunnin...

Sitten tarkastetaan terassit ja talon kulmat. Kuule Nuppu, täällä raksalla riittää hommaa...

Aika tyhmiä nuo ihmiset. Ovetkin tehdään kahteen kertaan.. ensin väliaikaiset, sitten vasta lopulliset..

..vaan tavallaanhan sen ymmärää, kun Tapani tykkää työstään :) 

Kerittiin me vähän leikkiäkin 

Mutta janohan siinä pikkuiselle telmiessä tulee

..ja taas jatketaan.. jee

Näin on tämäkin raksapäivä mennyt, huh huh, nyt kotiin syämään! 

Taitaa tulla kuuma kesä. Pieni tauko on aina paikallaan. 

Nupun aasi pääsi keinumaan, vaan ei keinu kauaa, jos se musta riippuu

Vanha Heppulainen sananlasku: "Käy kii kun koira aasiin! "

.

Mahtaakohan se Nuppu tykätä musta... Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta, rakastaaaaaaa... 

Aika kujeilija se välillä oli. No, olkoon, en mä jaksa nyt piilosta leikkiä

Lauantain viettoa koko perheen voimin

Aika lokoisaa oli ...

..katsella kun kuikka ruokki poikasiaan... Herää kysymys: "Miksi mua ei ruokita!" 

Mitäs luulet Nuppu, kukas tästä on  mennyt ? 

Vanha Heppulainen sananlasku: Kun ovi on auki, älä jätä sitä käyttämättä

Nuppu kävi Muoria katsomassa enemmän kuin mä! 

Mutta pääsin mäkin välillä Nupun kanssa hoitolaan mukaan. 

"Harmi kun kävimme viikonloppuna, ei voitu syöttää Nuppua hai-kaloille"

No ei vaiskaan, kukas nyt tuollaista kukkaistyttöä kaloille syöttäisi ? 

Mäkin yritin olla kukkaisty.. poika! 

Aikas komee vai mitä ? 

Hei hei Nuppu, nähdään taas Muorin luona!  Oot sä ihan jees...