Sane 2

16.06.2021 20:00

Pitkästä aikaa taas voi treffata kavereita. Saatiin Sane viettämään yhteistä etäpäivää, ja vuorokausi on kyllä lyhyt aika kaveruudelle. 

Edellinen yhteinen vierailu löytyy: Sane

ja tämän vierailun kuvakavalkaadi: Sane kuvat

 

Sande Pande Pakana tuli sulostuttamaan meitä 15.6-16.6.2021

"Eiks ookkin taas kliffaa kun on kaverita, eikä tarvi koko ajan pelätä koronaa..." 

Juosta ja kirmata vapaana metsässä..

"Näytät ihan pentukoiralta! Luulin että olet jo Lady, Sane"

"ai täh? sanoiko joku jotakin syömisestä, ruoasta, makupalasta... ? "

"Tässä Sanea eestä, sivulta, takaa ja huomatkaa turkin kiilto. Taitavat öljytä sitä?"

"Ihan selkee öljy! Ei kukaan kiillä noin!!!"

.. ja nuo ilmeet...  

Sane kävi uimassa ojassa, taisikin kiilto tulla sieltä... kiiltävää vettä...

"Kummitäti! sovitaanko että tämä frisbee on MUN!!"

"..tai sitten ihan vähän ton mustan murjaaninkin... "

"Oletteko muuten ajatelleet ilmoittaa sitä siihen joulunäytelmään.. #mustamurjaani?"

Nenä kertoo selkeästi namin paikan 

Ja sillä aikaa kun Sane kerjää namia, mä varastan frisbeen

Ja sillä aikaa kun Sane kerjää namia, mä varastan frisbeen, niin Nuppu vaan toljottaa

Lenkkikavalkaadi 

"Tulkaas nyt jo sieltä! "

"Agilityä kokeiltiin enemmän ja vähemmmän yhdessä. Tässä tuo koettaa kiilata mun päälle...missä käytöstavat? Olin ensin"

Putkikisa: "Saako mennä jo?"

...ja kimppis agilty jatkuu...

Agilityn välissä vilvoitteleen.. olikohan..öö.. kahdestoista kerta?

Vilvoittelun jälkeen voidaan jatkaa... 

Sanekin tykkäs frisbeestä, siihen asti kun käsi kävi namipussilla.. 

...ja PALLO.. sitä ei saa unohtaa koskaan! 

Nuppu ja Sane lähti haisteluretkelle pihaan.. siitä ei hyvää seurannut...

...Sane löysi luun, joka oli ollut muutaman viikon marinoitumassa. En ollut sitä piilottanut riittävän hyvin. Voihan ripuli! 

Kiitios taas Sane, ja toivottavasti masu voi jo paremmin. Lupaan ensi kerralla piilottaa luut siten, ettet IKÄNÄ löydä mun kätköjä...

Nähdään taas !