Sekalainen seurakunta

09.06.2022 21:00

Mun kaverit ja mun Heiluvat hännät- seurakunta treffasi Heppulassa 9.6.2022

Mutta ennekuin sä pääset tähän salattuun-sisäpiiri-seurakuntaan, sut pitää siunata siihen. "Kissan, ja koiran, ja Pyhän Hepun nimeen. Haaumen" 

Sane suoritti siunaamisen jälkeen vielä oman kastetilaisuuden ja siihen kuuluvan rituaalin. 

Sane toki osasi käyttäytyä tarvittaessa... ja kuvattaessa

Tässä on Tyyne.. siis Tyyne-Lyyli.. eikun Lyyli vaan tai.. Ei näitä nimiä aina voi muistaa. Ja kun Lyyli oli kuitenkin vasta ekan kerran täällä meillä Heppulassa

Ja tässä on Maisa. Mun Maisa.. vuosimallia -2015, paras vuosikerta ikinä! 

Niin on kuin kaksi Marjaa nämä havannat. 

Illan ohjelmassa oli pelto, ja vapaahyppelyä:

Maisa: "Nami tänne ensin, hyppään vasta sitten"

Lyyli: kuivahyppyharjoittelu taustalla

Sane: Ylikävely

Oli meillä kyllä oikeesti hauskaa ..  olihan? 

...Lyyli oli niiin iloinen ...

"Oliko toi jänis joka loikki Sanen taakse?"

Mutta osasi Sane vallata myös tilaa itselleen.. Ajoi tytöt pois keinusta. Toki Lyyli oli jo muutenkin ihan kypsä kuvaamiseen.. outo tyyppi 

Voikohan tässä valmistaa ruokaa, ees paistaa makkaraa, tuumi Sane. Vastaus: voi, sitä minäkin odotan!

Kasvihuone tarkastus, josko siellä olisi ollut jo edes rehuja syötäväksi 

Illan kohokohta: 

Keräännyttiin yhteen riviin pituusjärjestyksessä. "Mitähän kivaa on tarjolla kun näin käskytetään? "

Kuvaajat vaan niin hitaita, ettei siinä tuntitolkulla pönötetä. Ainakaan mä, eikä Nuppu. Vieraat koirat pönötti... ja pönötti...  

...niitä varmaan jotekin hönötettiin namipaloilla, luulen mä 

Mä ja mun opetuslapseni kivellä. "Kolme kaveria kivellä" 

Sane haikeena, kun kohta koittaa kotiinlähtö 

Katsokaas tätä kukkaistyttöä. JES

"Arvatkaas mitä? Mä tuun tänne toistekkin :D  t. Lyyli"

Lisää kuvia tästä seurakunnasta Heppukuvaamon kuvakansiossa koiratapahtumat. 

Tässä suora linkki siihen  SEURAKUNTA 

 

Nähdään taas!