Yhdistävät tekijät

29.03.2020 16:00

Koronan takia hieman normaalia enemmän "koti"-aikaa, joten aloin miettimään, että mullahan on kaikki hyvin täällä kotona.

Mua yhdistää tähän perheeseen niin moni asia: 

 

Nupun kanssa meillä on samanlainen tyylitaju. Sekä tietenkin mustavalkoinen väritys. 

Murun kanssa osaamme kertoa kalavaleita. Muru suurentelee kalasaalista, ja mä vähättelen syömääni kalamäärää. 

Tapanin kanssa omaamme kumpikin hyvät ruokatavat. Ja juomatavat. Olemmehan kulinaristeja. 

Kulttuurinnälkä on meillä myös Tapanin kanssa yhteistä. Toinen ahmii silmillä, toinen suulla...

Marin kanssa yhteistä on namit ja mässäily. Nautiskelijoita kun olemme molemmat. 

Marin kanssa myös meitä yhdistää rakkaus samaan letun/paistin -paistajaan.. nam... 

Sirun kanssa meillä on yhteinen taival ja yhteiset askeleet

Marin kanssa ollaan myös hiukka sosiaalisempia kuin muu perhe. (huomatkaa ilmeeni kun pentu haistelee mua :) 

Tapania ja mua yhdistää lokoiset työolot! Ainahan ne työolot kotiolot voittaa ? vai ?!?!?

Ja tietenkin koko perhettämme yhdistää MAKKARARINKI! 

 

Kuvat ovat kerätty mun kotialbumista vuosien varrelta, joten jos ihmettelette miksi en ole yhtään vanhentunut.. vai olenko  :)