Yllytyshulluja tuplasti

26.08.2017 22:00

26.8.2017 sain mun kavereita Hauholle. Parista Yllytyshullu-pentueesta ja muutama muukin schapendoes oli mun kanssa koko päivän. 17 ihmistä ja 10 koiraa taisi olla kaikkiaan. Tällä kertaa olin "orpo", koska äitini eikä isäni tulleet. Kutsuttu kyllä oli! Ei niitä poikapoloinen taida kiinnostaa.. 

 

Tässä vasemmalla mä ja mun sisaruksia. Oulun sisko ei päässyt tulemaan. Ja oikealla 5kk vanha pentue. Kahdeksasta pennusta 4 pääsi onneksi tulemaan. 

Yllytyshullujen nuorimmat osallistujat. 9 vko Lysti (Lysti on mun veljen tyttö!!) ja Peppi 4v

Mä vähän opetin miten agilityä mennään. Riman alta meni...

Siskoni Pampu uimassa. Veteen se heti livisiti kun silmä vältti

Sannikin tykkäsi polskutella vedessä. 

Rukoushetki:"Tipu rakas ruoka pöydältä syliini...."

Lystin näkemys miten putkea suoritetaan. Tuskin tuosta agikoiraa tulee, luulen mä..

Lysti on kyllä ihan Suloisen näköinen. 

Hei haloo pizzan paistajat! Jätitte meidät ulos!!

"ei auta tämä kellon pimputtaminenkaan yhtään. Pizza alkaa jo tuoksua... "

Nuorisojengi kokeilemassa agilityä

Lysti ja Figo löysi mun luun. No, syököön, olen sitä jo parhaimmat maut ottanut. 

Kumpi syö kumman. Luu Lystin vai Lysti luun? 

Ja taas uidaan. Suloinen Sulo tällä kertaa. Ja huomatkaa, gladioulukset ovat vielä vähän pystyssä. 

Mä vahdin heidän uintejaan ettei mennä liian syvälle

Ja eikun porukkaa vaan lisää lutakkoon!

Vedestä saa virtaa. 

Ruoka-aika, ruoka-aika!!

Mä, Figo, Pampu ja Sulo

Sisulle myös opetettiin hieman agility-keinua. 

..Ja Lystikin pääsi putkeen sisään...

Tällä kertaa mä en ole syyllinen. 

"Syyllinen palaa aina rikospaikalle. Onko se hän ?"

"Kyllä tästä täytyy hajujäljet ottaa ja tutkia tapaus kunnolla..."

Rally-tokoakin mentiin päivän aikana

ja skumppaa kitattiin. Velipojan kunniksi. Se on nyt joku isokin valio tai jotakin...

Kun on hauskaa, niin ei kerkeä joka välissä katsoa tassuja. 

Ja väsykin iskee. Pampu ja mä vähän pötkötellään hetki. 

Ja lopuksi se kaikkein paras! Makkaran paisto. Voisiko makeampaa päivää enää viettää??

 

Niin se koko lauantai hurahti aamu kymmenestä ilta kymmeneen. Mukavaa oli ja vielä me tavataan :)